Önlisans - Adalet Meslek Yüksekokulu - Adalet
Y : Yıl D : Dönem
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Y D AKTS
ADL101 Daktilografi I Zorunlu 1 1 3
Dersin Amacı
On parmak F klavye öğrenme
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. SIDIKA SİBEL BAYYİĞİT
Öğrenme Çıktıları
1 Etkin ve verimli yazabilme
2 Doğru yazabilme
3 Bakmadan yazabilme
4 Hızlı yazabilme
5 On parmak yazabilme
Öğrenim Türü
Örgün Öğretim
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Klavyenin etkin ve hızlı kullanımı
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
Hafta Teorik Uygulama Laboratuvar
1 Niçin F klavye kullanmalıyız? F klavye kim tarafından bulunmuştur? F klavyenin avantajları nelerdir?
2 Temel sıra tuşlarının öğrenimi
3 T ve K harflerinin kullanımı
4 A ve Ü harflerinin kullanımı
5 Y ve Ş harflerinin kullanımı
6 L ve Y kullanımı,
7 Büyük harf tuşu kullanımı,
8 A ve I harfi kullanımı
9 K ve R harfi kullanımı
10 K ve S harfi kullanımı
11 A ve C harfi kullanımı
12 Nokta ve virgül kullanımı,
13 ; ve : kullanımı,
14 Genel tekrar (sınav öncesi)
15
16
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Daktilografi - Muzaffer Okutkan
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
F klavye kullanarak
Değerlendirme
DeğerlendirmeAdetDeğer
Dersin Sunulduğu Dil
Lisan Kodları
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Toplam 0 0 0
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi
PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12PÇ 13PÇ 14PÇ 15PÇ 16
ÖÇ 13222330300000000
ÖÇ 23232330300000000
ÖÇ 33232330300000000
ÖÇ 43232330300000000
ÖÇ 53232330300000000

^